Westside

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Nu kan du välja språk i Westside - engelska/svenska!

Author Topic: Välkommen till nya Westside  (Read 6731 times)

Westadmin

• Administrator
  • Flitig
  • **
Välkommen till nya Westside
« on: Maj 26, 2008, 01:09:55 am »

Hej på er alla forskare.

Släktforskningsforumet Westside har nu bytt både ISP och utseende. Jag hoppas att ni alla kommer att trivas lika bra med det nya utseendet som med det gamla. Åtminstone textformatteringen är betydligt enklare nu.

Nytt är att alla användare nu skall registrera sig för att kunna skriva inlägg. Själva registreringen är inte alls svår, det är bara att fylla i användarnamn, lösenord och epostadress så är det klart. Som gäst kan du endast läsa forumposterna.

För att skriva ett inlägg klickar du på fliken "NEW TOPIC", som finns längst till höger ovanför och under kolumnen med meddelanden.

Gamla Westside finns på adressen http://www.malax.org/westside/oldside/discus. Det går att läsa alla gamla poster, men inte att skriva nya. Skall försöka få en sökfunktion fixad dit också småningom, den som funnits fungerar inte på min nya server.

För alla som känner sig osäkra finns Test-forum längst nere på sidan. Där kan man fritt pröva de olika möjligheter som finns utan att behöva känna att man klantar sig. Och är det nåt ni funderar över så går det bra att sända mig ett mail, precis som förr. 

mvh
Maggan
« Last Edit: Maj 28, 2008, 07:55:18 pm by Westadmin »
mvh.
Maggan Lindholm

Westadmin

• Administrator
  • Flitig
  • **
Re: Välkommen till nya Westside
« Reply #1 on: Maj 29, 2008, 07:06:41 pm »

Google har redan hittat min nya adress!! Det var snabbt jobbat av dem, även om den gamla adressen också ännu spökar.
mvh.
Maggan Lindholm